Jag försöker

Jag är så trött på att min blogg är så tråkig, jag har försökt flera gånger att få den snygg genom att ändra lite men det blir alltid fel, det ser helt enkelt amatöraktigt ut, därför har jag nu en färdig design, en vän hjälpte mig alltid förut men hon har liksom tappat intresset för det där.
Men nu så gör jag en chansning och är med i en tävling, 
Jag tävlar om en bloggdesign av Liddie.blogg.se hos Gossips.se för att vara mer exakt och hoppas på att få vinna, länge sen min blogg såg bra ut!? Eller det var rättare sagt bloggen innan denna som såg någorlunda bra ut :P You get the point.
Jag tror att jag skulle bli mer motiverad att blogga om bloggen såg fin ut och det såg roligare ut att läsa det jag skriver, jag lever ju faktiskt ett ganska ovanligt liv numera som jag gärna delar med mig av till mina läsare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0