Idag är jag död

Emelie lämnade en kommentar om att jag verkar ha det roligt alla dagar, det har jag väl kanske. Försöker i alla fall, synd bara att städning och tvättning kommer i andra hand... Saknar dig med, även fast du var här igår!

Igår:
Jag och Micke sov länge, ja han är hemma den här veckan för han är sjuk, vi var trots detta tvungna att göra lite ärenden i stan, så som lite bokningar, handling osv.
På kvällen kom Emelie och Martin på fika, Micke hade gjort äppelpaj, mums :)
Trevligt att se dem, saknar dem alltid när jag inte fått sett dem på ett tag!

Idag mår jag skit, jag har halsont, feber och känner mig allmänt kass, buhuuu.
Jag sa till mig förra veckan då jag började känna mig krasslig att jag fan fick hålla veckan ut, klara skolan och jobb. Och det klarade jag, så nu ska jag väl inte klaga så förbaskat, nej ucsh vad tråkigt!!
Nej jag ska noppa mina ögonbryn och låtsas att tårarna kommer från att det gör ont att noppa, haha nej skoja, jag känner inte för att gråta just nu, jag känner dock för att ta en bit av äppelpajen (med Thailändsk kanel) och sen en cigg på det, det är väl dagens smaltips I think (so paow style :P)
Idag tänkte jag även ut och springa men eftersom jag är sjuk så får jag skjuta upp det, har tagit en massa piller så som betapred så att jag ska bli frisk, det är ju sportlov, då ska man vara aktiv! ;)

Nej nu blir det till att fullfölja planerna!
Halens blir det också, sedan ett samtal till syster!

Yours truly.
Annabell

Kommentarer
Postat av: Emelie Olsson

Usch jobbigt att vara sjuk!! :( hoppas det går över snabbt.



Skall du ringa mig om då? vad du vill beställa kanske? ;) tänk vilken fin mp3 jag kommer få då! Du är snällast som låter mig skriva din adress!!



Har ett tips till din blogg: kan du inte lägga in lite bilder på huset, typ era fina möbler och sånt? tror folk kan tycka det är skoj att se.. eller måste man komma till er för att se kanske? ;)



Hör av er om fredag, kom på att jag är ledig den kvällen joe!! =)



Har sedan en jobbig fråga till dej, men det vill jag ta en dag när vi ses...



All kärlek.

2010-03-02 @ 14:11:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0