Thailand, jag lever!

heej dar hemma, jag lever men vem vill sitta vid datorn nar det ar sa fint vader? Inte jag i alla fall!
Var tid her borjar ta slut, trakigt men anda skont att fa komma hem och hora allt som hander dar hemma. Hoppas ni kan lasa allt knas jag skriver. Saknar tre bokstaver o ni vet vilka jag menar. haha. det blir ju a a o liksom.

Trakigt att lasa att du er sjuk mamma, inte alls kul! Hoppas du blir battre!
Hoppas inte skolan ringer och stor dig allt for mkt, dom har ringt mig.
Idag fragade micka mig om jag hade rast, eh hon dum eller? Jag har haltimme, big time. nagon som kan tala om for henne att jag inte dod?

Hoppas allt ar bra med er, kul att ni kommenterar har jag och Micke laste det nu.
Hur kallt har ni det?
Det ar ingen fara med var hud, vi borjar bli bruna nu, men lite till ska vi nog hinna med.
Idag har vi legat och solat i Kamala. Micke ar sur for jag har hittat en bra bok, den ar med mig overallt, till och med nar jag badar, konstigt att jag inte har gatt in i folk annu. lar handa.
Imorgon blir det mer sol och bad, 32 grader tror jag. Regn pa lordag nar vi aker hem. Det gillar vi! da slipper vi grata sa hemskt.

Ses snart allihop. Svarar inte pa kommentarerna men jag laser.
Mamma du far svara pa smsen, det kostar dig sju kronor tror jag och ingenting for mig!

Vi kommer hem pa sondag till sverige men jag har ingen mobil da, har tappat bort min laddare. Men Mickes ar pa.
Vi ska forsoka komma hem med ett plan direkt sa att vi far komma hem och kanna kylan och traffa alla som vill.\
Sa nu ska vi inte tanka mer pa det. vi ska ga och ringa Tias och sen vill jag ha en drink.

puss och kram skummbanan
Ps. Mickes panna ar brun nu, inte rod i halva. ds

Kommentarer
Postat av: Mamma

Skönt att höra från er och att ni verkar ha det bra.

jag förstår micke inte kul att ha en boklus med sig, men det ligger i släkten även om jag inte har den med när jag badar.

Även skönt att höra att micke har blivit helbrun o inte bara halvbrun.

idag har vi haft det varmt typ -3´C rätt ok, tycker o inge blåst på det.

Har varit på stan med Orvar idag, hittade i alla fall min tröja jag sett ut på Dressman, lite stor men det får bli så, från 399:- till 150:- helt ok.

Vi kommer att fira Mommo på fredag istället för på lördag då hon fyller år. jag får inte äta något på lördag så jag sa att jag kommer in på fredag istället med påföljd att de andra kommer med då.

Jag längtar efter er, men inte efter era äckliga bruna kroppar, men det duschar ni väl bort fort.

Ha det så gott de dagar ni har kvar nu, så hoppas jag att vi syns på söndag eller måndag.



Bamsekramar från Mamma, ja Pappa jobbar som vanligt numera, igår och idag jobbar han natt, började 18,00-06,00 grymt, va?

2010-01-13 @ 19:57:46
Postat av: Freja

SAKNAR DIG GUMMAN

men hoppas ni haft super bra... och att du e brun! :D

hehe...det ser lite roligt ut utan åäö. :)



Det e massa snö här och jätte kallt :/

2010-01-15 @ 11:14:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0