Jag kommer snart!

nu sitter vi har sista kvallen, kanns ganska skont faktiskt, sen kommer vi hem, ska forsoka hinna med planet till Visby pa sondag eftermiddag, hoppas! Da ska jag forsoka hitta min laddare hemma sa fort som mojligt sa att jag kan hora av mig till alla, men mamma dig ringer jag fran Mickes mobil for det har jag en kansla av att jag far! :)

Mamma, pappa, Emelie och Martin, ni ar valkomna pa en kvallsfika hemma hos oss pa sondag, sen aker ju micke och jobbar, vi hors om tid men ni bara maste komma for jag saknar ihjal mig, alla vanner som laser : vi ses i skolan!

Nej nu ska jag kolla donkenschemat.

Ha det sa bra! Ses imorgon!


puss

Kommentarer
Postat av: sis din <3

LÄÄÄÄNGtttAR!!!!!!!! ring när ni är hemma <3

2010-01-17 @ 03:10:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0