Jag får leenden av den "fina" tjejen

Just det en annan kul grej:

det finns en rik snobbig tjej på min skola, jag känner inte henne, hon är säkert trevlig när man lär känna henne, men många säger att hon är hatad bland sina kompisar för att hon brukar kasta ur sig väldigt dumma saker. Det lägger jag mig inte i alls.
Det jag ska berätta är att den här tjejen alltid kollat lite nervärderande på mig, det är i alla fall den känslan jag fått, men en kväll mötte jag henne och hennes pojkvän inne på ICA MAXI. Dom skulle bara in en snabbis men jag och Micke gick och storhandlade, dom handlade inte så mycket men kollade runt som man lätt kan göra där, vi kom till kassorna typ samtidigt, hon kollade på vagnen sedan på mig (vagnen var proppad till tusen, like always, vi är shoppaholics på Ica Maxi) Sen gick jag och Micke ut till bilen, vi lastade in och jag lämnade vagnen, då kom dom ut, jag möter henne och sedan hoppar jag in i bilen, ser när de åker iväg i en vanlig svenssonbil. Efter det har tjejen börjat le mot mig i skolan, som om att vi känner varandra.
Vi har aldrig pratat med varandra, jag har liksom inte varit tillfälligt fin, haha vad vet jag. weard i alla fall...

Behövde bara skriva av mig, vi pratade om det i skolan idag och mina kära åhörare skrattade som fan.. :P
Roligare när jag berättar det verbalt liksom... och när man vet vem det handlar om.

Känner inte tjejen men det här tyckte jag var konstigt bara x)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0