Jag är tillbaka, tror jag!

Hej bloggen, jag har legat på latsidan vad gäller bloggandet sen jag kom hem från Thailand, men det har varit mycket annat som kommit före, jag har tvättat, städat, jobbat, gått i skolan och umgåtts med mina vänner.
Resan är oförglömlig, jag är så glad att jag fick uppleva Thailand, och nu vill jag bara tillbaka, Krabi blir det nog nästa gång, visst jag kommer sakna partylivet i Phuket men vad fan, festa kan jag göra hemma! :P
Vi har redan börjat kolla på nästa resa, blir något billigt till värmen på påsklovet.

Nu sitter jag hemma i Stenkumla ensam, Micke och Tias åkte precis till stan men jag orkade inte eftersom jag jobbat natt, kom hem tjugo i fem och var ganska uppe i varv så det tog ett tag att somna. Fan vad grymt det var att jobba natt, det var verkligen superkul, ser fram emot nästa lördag då jag jobbar med Lisette och Therese, vi funkar bra ihop helt enkelt :D

Nu ska jag kolla vårmodet, visst jag har inga pengar men det kostar inte att titta, right!? ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0