Jag ar i paradiset!!!

heej gott folk!
ar sa glad just nu for jag hittade en dator som jag fick sitta vid gratis, haha.
ar just nu i ett shoppingcenter i Phuket, har legat pa stranden men det blev sa varmt sa vi inte orkade med det helt enkelt.
Vi njuter sa mkt vi kan, har kopt tva par converce idag for 150 kronor vardera, aah vad nice.
ska snart borja leta julklappar till folket, micke sitter just nu och klipper sig, undrar hur det blir, haha.
Har ni det bra hemma? Kommentera garna, mitt enda sett och ha kontakt med er ju!!!
Ni kanske undrar om jag borjar fa farg? Yes det borjar jag och micke ar illrod i halva pannan, hur lyckas man?

Nu ska vi snart ner till stranden och bada lite, kanske ta en drink. Frys inte ihjal dar hemma!!

Saknar er!!!

Kommentarer
Postat av: sis din <3

Låter härligt! Bra att du kan blogga lite.. då kan man få vara uppdaterad :) Se till att inte bränna er för ont bara!!!!



Martin hälsar.



Jag ÄLskar dej.



Hälsa Micke



Puss/Emlis

2010-01-04 @ 14:28:30
Postat av: Mamma

Hej på er med, tänk nu både på huden och plånboken den tål inte hur mycket som helst.Det snöar utav helvetet här hemma så det kan man ju vara utan. Så jag tror inte att ni saknar varken oss eller vädret riktigt ännu, så njut av värmen så länge ni kan för jag är avund så det heter duga.

Ni kan ju ta en drink för mig också. Kram mamma

2010-01-04 @ 14:52:42
Postat av: Freja

Hoppas du har det underbart i värmen!!!! :)

2010-01-04 @ 19:50:50
Postat av: Mamma

Hej hoppas ni har det gött därborta.

Själv har jag då bott en vända på lassis med dropp, åkte hem idag eftersom de inte kan göra så mycket förrän de gjort den där undersökningen som de ska försöka göra så fort som möjligt nu.

Nu är jag lite trött och vill kasta mig i soffan och bara vara, så ni får simma lugnt kram på er

2010-01-06 @ 20:01:54
Postat av: Mamma

Hej

Hur har ni det? Du är inte inne speciellt ofta här eller gör jag fel?

Här är det lugnt, Pappa jobbar och jag går igenom alla pärmar.

Min undersökning blir den 18/1 om jag inte får åka in tidigare pga. värken.

Hoppas att ni har det superskönt i värmen, för här snöar det blä! Vi hörs kramar från Mamma

2010-01-07 @ 15:16:18
Postat av: Mamma

Hej älsklingen min, inget livstecken från dig ännu?

hoppas allt är bra, här är det då inget nytt, fredag jag har städat Rolf jobbar Tusse sover och det snöar så det är som vanligt.

Kram på er/Mamma

2010-01-08 @ 14:47:39
Postat av: Mamma

Hej vännen!

hoppas allt är bra därnere, du har då inte varit inne ännu?

Idag har vi åter strålande solsken och snön droppar från taket, riktigt fint.

Har precis vilat en liten stund nu funderar jag på vad jag ska hitta på???

Om jag ska dra en sväng till stan eller inte hälsa på Mormor kanske, man ska orka också.

Mår lite bättre, men har idag börjat på nertrappning i min mat inför undersökningen nästa måndag, ugah! ser inte framemot den.

ha det så bra Kramiz...

2010-01-11 @ 13:35:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0