Banken - Hej jag vill ha vuxenpoäng!

God morgon bloggen, vaknade för snart en timma sen och undrade vart min pojkvän var, det är ju lördag idag, sen ringer då Emelie, därför jag vakna och börjar snacka Islam med mig, jag säger direkt att jag kan hämta min religionsbok i skolan så att hon kan kolla i den, det är då jag inser att det är tisdag, jag är ledig från skolan och Micke jobbar. Tjii fick jag.

Nu ska jag bara snabblogga lite för er innan jag drar iväg, jag är en miljöbov, bilen står redan igång, vill ju inte frysa arslet av mig sen när det är dags att åka direkt.
Idag är det lite saker som ska fixas, ska hem till Emelie nu, blir väl lite fika, jag ska hjälpa henne med religionen (jag älskar ju religion) sen ska vi skriva ett brev, gues to who? ;)
Sen ska vi in till banken, jag ska ta ut lite pengar sen ska jag även starta internetbank, det är så grymt jobbigt att behöva åka in varje gång man ska ha en tusenlapp från sparkontot typ, då är det lättare att bara föra över på vanliga kontot sen åka dit man ska och handla :P
Måste ta tag i det där :) Lisette har redan gjort det, därför har hon mer vuxenpoäng än jag på den fronten, inte okej. Gud vad jag saknar Lisette, ska ringa henne sen :)

Efter banken ska jag hem till Fole, har inte varit där sen julafton så det ska bli kul att komma dit, kolla in mitt gamla rum som inte har något kvar som är mitt typ, helt opersonligt, eller har mamma o pappa flyttat dit? Vi får se :) Jag tar i alla fall med mig datorn och min kamera så tar jag lite roliga bilder och lägger upp när jag väl är i fole. Vad sägs om det? :)

Ha en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0