En lista, bored.

Vilken svordom använder du mest? Fan i helvete.
Äger du en iPod? Ja det gör jag, använder den dock inte, ge mig en laddare!
Vilken tid är din väckarklocka inställd på? Just nu var den nog inställd på nio
Hur många resväskor äger du? No one, det står mamma för så bra
Använder du flip-flops? Nja, jag gjorde det i Thailand, men hellre Gladiatorsandaler typ.
Var köper du dina matvaror ifrån? Ica Maxi
Skulle du hellre ta bilden än vara med på bilden? Jag är helst med, bilden blir snyggare då ;)
Vilken var den senaste filmen du såg? Fame, dont see it, den sög!
Du är ledig. Umgås du helst med en hel barnfamilj eller med en vän? Spelar ingen roll, blir oftast en vän
Om du vann på lotto, vad är det första du skulle köpa? En bil
Har någon någonsin kallat dig lat? Haha every single day
Tar du någonsin medicin för att hjälpa dig somna snabbare? Lägg av med piller, läs en skolbok
Vilken CD ligger i din CD-spelare just nu? I dvd:n dåra, där ligger en gammal bränd skiva från 2005?
Vilken är världens bästa artist/grupp just nu? Jag gillar Melissa Horn
Har någon berättat en hemlighet för dig den här veckan och i så fall VAD? Hemlighet=Hemligt, men ja.
När var senast någon stötte på dig? I Fredags höll jag på bli kysst, men det klarade jag mig ur
Vad åt du till middag senast? Hmm, Räknas MAX igårkväll?
Använder du huvtröjor? Hemma jämt, skolan sällan.
Kan du vissla? Ja
Vem var den senaste som ringde dig? Min fästman
Vilken är din favoritåkattration på ett nöjesfält? Bergodalbana.
Tror du folk pratar bakom ryggen om dig? Ofcourse, vi lever i en falsk värld
Vilket riktnummer befinner du dig i? 0498
Tittade du på tecknat när du var liten? Ja men mest Astrid Lindgren, nu älskar jag tecknade Barbie
Hur stort är ditt närmaste köpcentrum? haha what, ska ta fram kartan?
Hur många syskon har du? En syster, den bästa.
Är du blyg inför det motsatta könet? Nepp, jag är för dum för att kunna vara det, eller?
Vilken film kan du alla replikerna till? Mean Girls, Sunes sommar, Torkel i knipa. Kanske inte allt men det mesta.
Äger du några band t-shirts? Nej är mer inne på lagtröjor
När flög du senast? Till Gotland 17 Januari
Hur många stolar står kring ditt köksbord? 6 st
Läser du för skojs skull? Ja jag älskar att läsa
Pratar du några andra språk? Engelska, lite spanska, lite hebreiska
Diskar du din egen disk? Nej, det gör diskmaskinen.
Har du gråtit offentligt? Haha har hänt, senast på flyget till Thai, vi snackar stortjut med sprutande tårar
Har du en stationär dator eller en laptop? Lappis.
Försöker du alltid lära dig nya saker? Försöka kan man
Vill du just nu göra några tatueringar eller piercingar? Ja tatueringar, har hittat en till nacken nu, så nu är det tre st
Tycker du att killen borde bjuda på första dejten? Delar helst
Kan du kasta macka? Haha liiite, räknas två ringar?
Har du någonsin varit på Jamaica? Nej
Vad har du med dig in på bion? Popcorn, Coca cola, sällskap.
Vem var din favoritlärare och varför? Sofie Leino, hon fattade utan massa krångliga jobbiga frågor
Har du dejtat någon av en annan religion? Ja de flesta är ju kristna, Elin tycker jag är mer jude, sant.
Vad har du för väder? molnigt, grått, kallt.
Har du en blogg? Nähe!?
Vilket var ditt favoritämne på gymnasiet? Psykosocialt arbete gillade jag
Gillar du att flyga? Aa, man är ju på väg någonstans :)
Vilket personlighetsdrag är ett måste hos en partner? charm
När sov du senast på golvet? I somras
Vilken är din favoritdrink? Sex on the beach, pink lady eller Blue lagoon, svårt att välja x)
Gillar du din boende-situation? Den är toppen :)
Vilken är din mammas hemstad? Visby
Din pappas hemstad? Fole City
Hur många timmar måste du sova för att kunna fungera? Oj olika, men gärna åtta i alla fall.
Är dina dagar fullbokade och stressiga? periodare
Hamnade du ofta i trubbel för att prata under lektionerna? Kan hända
Vilken är din favoritfrukt? Apelsin - Vinter, vattenmelon - sommar, äpple - höst, vindruvor - vår
Bryr du dig om antalet kalorier i det du köper? Inte det minsta, borde jag det?
Hur gammal blir du nästa födelsedag? 19, boooring.
Är du petig när det kommer till stavning och grammatik? Väldigt faktiskt, eller bara stavning.
Tror du på liv på andra planeter? haha mjaa
Vem var den sista personen som gjorde dig arg? riktigt arg? Det tänker jag inte berätta, hon läser bloggen!
Tror du att Gud är man eller kvinna? Vem fan är Gud om jag får fråga?
Vad var det senaste du åt? en rostad macka a la Lisette
Kommer du bäst överens med personer av samma kön eller motsatta? Det beror på personen, men mest killar I think.
Hur valde dina föräldrar ditt namn? Min syster bestämde vad jag skulle heta, jag skulle ha hetat Elina
Gillar du senap? Kan va gott på en långkorv ibland
Vad säger du till dig själv när allt känns svårt? Vem fan har jag pillat i häcken!!!!!!!!?
Skulle du någonsin hoppa fallskärm? Inte en omöjlighet
Vilken karaktär från en film påminner mest om dig själv? Oj, det får nog någon annan klura på
Har du någonsin köpt något från eBay, vad var det senaste i så fall? Nope jag är ingen nätshoppare
Tycker du om att krama folk? På mina villkor, men vissa får krama på hur mkt dom vill.
Skulle du säga att du är trendig? Nope, jag kollar inte in trender, det som är snyggt, det har jag helt enkelt.
Äger du en digitalkamera? Ja, jag har även snott mickes så jag har två x)
Vilka kändisar har du blivit jämförd med? Ingen!
Stör det dig om någon säger att dom ska ringa men inte gör det? Beror på situationen
Vilka böcker, om några har fått dig att gråta? Många, speciellt jag älskar dig, jag älskar dig
Tycker du att du är attraktiv? Oh ja, i alla fall med lite alkohol i kroppen
Vad är du allergisk mot? Vi ska inte börja, då tar det aldrig slut.
Får du dåligt samvete efter du ätit kött? Nej, kött är gott
Om du var född av motsatt kön, vad hade du hetat? Robert, sörreni, Robban Olsson ;)
Vem av dina bloggisar vill du helst veta allt detta om? då försvinner ju det spännande!?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0