Onsdag förmiddag

Idag försov jag mig en timme, duktigt va?
Nepp! Så jag fick kasta mig upp, konstaterade att jag inte ville köra till skolan så Micke fick ta sig upp och skjutsa mig. Jag gjorde mig i ordning som hastigast, lite mascara, ögonskugga och puder så såg jag ut som människa igen, lite hårspännen och håret fick liv, en blågrön tunika, svarta jeansleggins, svart halsduk BIG SIZE och vita gummistövlar, klar, pigg? NEJ!
Hann med en lektion och lite projektarbete.
Idag blir det till att tvätta, plocka i ordning, plugga och hålla på med lite skattepapper och sådant. Jesper ska kakla vårt kök idag, skönt att det blir gjort.
Anyway, helgen är planerad och lite av nästa vecka.
Skriver en planering i nästa inlägg, då kommer även lite gossip och tjuvlyssnat.
Pusss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0