Jag har massor på hjärtat idag!?

Hej bloggen, ujuj vilken lång dag det var idag då.. knappt som man orkar med, slut som människa eller!? Jepp!
Idag fick jag ta bussen till skolan, hallå ofta jag tar bussen!?
Men det gick bra, missade den inte som jag alltid gjorde förut då jag åkte buss, jag hann till och dra några bloss. Nära och bra har jag till bussen också, precis som här i Fole typ, fast jag går faktiskt gå Gahnemark hela vägen till bussen, coolt.
Väl i skolan konkandes på donkenväskan och datorn så bestämde jag cigg med Lisette, då skickade även Elin och det blev liten träff med Elin, Lissen och Fien, trevligt. Det är därför jag älskar att röka ;)
Första lektionen hasade sig framåt, det blev en akut marsh till caffis, mingel!!!
Sedan lite lektion till.
Joo och sedan tar vi en håla på två timmar, suck! Hur fan kan man göra så mot människor!?
Jag satte mig med min bästa vän och spelade harpan, yes Im talking about my computer, neerd! <3
lektion två, Rossel kom på besök, pratade om isalm, väldigt intressant, väldigt go tjej! :)
Määäään that girl can talk! Tack för det, vi slapp göra något annat och allt var intressant!!

Efter skolan kom sis och hämtade upp mig, vi åkte till sko kanonen, jag köpte ett par skor på rea, riktigt sköna skor som jag hoppas kan vara lite varma ^^ Vi kollade in stan, jag köpte nya mjukisar, som är hur skön modell på som helst, tjocka men tighta vid smalbenen, typ såna som alla fotbollshunkar har i svart med vita ränder, men jag kör på ett par grå i bomull, ofcourse utan tryck i baken ;) So not Annastyle, haha sorry för den, tycker bara det är så kul när bloggarna skriver så!
Efter en bit mat på den finaste resturangen vi kunde hitta (Max) så drog vi hem till Fole, här är jag nu, sitter och spelar harpan... undrar om Lissette också gör det!? Ringa och fråga kanske? :)
Ska även plugga lite hade jag tänkt, om jag gör om det från tanke till handling är en annan femma.

Skriver om något kul sen, skrattretande helt enkelt. Tjyvlyssnat och gossip. I know you like it just like I do ;)

Yours truly
Annabell

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0