Jag har en dålig dag. Sov på soffan

Såg just att det inlägg jag skrev igår kväll inte publicerats, då blev jag lite irriterad, menmen, tänker dock inte skriva om det, sorry ^^
Idag är jag irriterad, har snart inte ätit på två dagar så börjar känna mig lite hungrig, har liksom inte blivit så bara, sjukt dåligt, eller jag har ju ätit godis, hälsosamt, yeah ;)
Har precis bråkat med min lärare, men det är bara för hon fattar nada, blää på henne, sluta gå på hennes lektioner? check!
Micke kommer hem ikväll :) <3
Idag tror jag att jag har utvecklingssamtal på jobbet, måste dit efter skolan för att kolla upp det hela! Har skickat mess till the boss men han svarar inte, semester?

Nej ska plugga lite innan lektionen!
Se yah.

Yous truly.
Annabell

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0