Jag är en tröstätare


Är lite nere nu, pratade med Micke precis och han kommer inte hem idag, så vad gör man när man är deppig?
Det äts nachochips doppade i smält cheddardipp, alladdin chokladhjärtan och så kollar jag på Gina tricot efter snygga kläder till våren, shopping gör mig glad ^^ Och eftersom jag ännu inte har någon bil så kan jag inte åka in till stan och shoppa utan det får bli på webben i såna fall, vi har ju ändå inte Gina här ^^
Får se om mitt kort funkar bara...
Idag var det skola, tog kort till mitt brev, snygging asså ;) haha naaaj!
Sen ska jag plugga historia för det är ju så jävla kul, någon som vill plugga historia med mig?? x)
Ska ringa ligan sen!

Pöss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0