Im Back,

Är det jag som har skitit min blogg nu ett tag eller? Yes it is.
Men jag tänker inte skriva något mer "oops, sorry för dålig update" Its over! ;)

Sitter hemma hos Lisette nu, hängt med den pumpan hela veckan, planerat en massa skoj som våra vänner kommer kunna ta del av i Mars, innan det håller vi käften och planerar i tysthet här i BBY eller hemma hos mig i my house.
Jag har varit riktigt risig denna vecka, fucking vinterkräkis fick tag på mig, thanks to you Tommy. Tummen upp.
Man vet ju fan inte ens om man vågar rapa... nog om detta.
Lisette och mått likadant, eftersom det är hennes bror som började hela denna röra, så vi har hängt ihop, bott här och där, sjungit hit och dit, sett miljoner filmer, vänt på dygnet och haft det allmänt mys trots plötsliga besök hos Urban...

Ikväll kommer förhoppningsvis baby hem, okej håller ni också tummarna?
Jag behöver en varm famn att krypa in i, jag behöver någon att trilskas med, någon som lagar mat, oh ja denna vecka har verkligen inte varit bra på matfronten..

 B.A.B : Lisette har vi ätit något nyttigt denna vecka?

Lisette: Njaa, jag drack ett glas vatten igår, sen åt jag macka idag..

B.A.B : Men du... Du hade nutella på mackan!?

Lisette: Ja det hade jag, hahahahaha.

You get the point?? ;)

Nej helgen ser jag fram emot, det blir bara mys och trevligt hoppas jag, ingen krog, ingen fylla, ja det där skippar jag denna helg. Imorgon kommer jag till skolan för nu är jag 110% säker på att jag inte smittar någon, Elin har varit nervklen, haha pussy ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0