God morgon!





Ledig idag, åh så skönt, detta ska jag nu fira med en varm kopp kaffe (neej choklad) och en cigg, yes det är favoriten, sen blir det naturelle vaniljyoghurt laktosfri ofcourse med mammas hemgjorda muisly (haha stavfel I know) hon har snott det av en dietist så det måste ju vara bra stuff? Eller!?
Sedan ska jag nörda lite, det var det jag gjorde igår, därför jag inte skrev mer, sen var jag med min mami också ^^
Såg på efterlyst, en kille som var 18 år åkte och letade efter sina föräldrar, han fann sin far, modern hade gått bort några månader innan han kom dit. Denna kille hette Victor och han hade typ 20 syskon? Haha helt sjukt med en så stor familj, blir lite mörkrädd, en jättefattig familj och det kommer bara ut fler och fler barn för att hälsa på sin familjemedlem, undra hur många dom var? Måste nästan kolla upp det. Det var sick jag lovar er!^^

Det jag skulle skriva om igår var estettjejerna, Amanda har alltid hatat att möta dem i korridoren för att dom sjunger hela tiden, det tycker hon är opassande haha, och nu håller jag med om att estetare sannerligen är lite annorlunda, jag går med dom på måndagar, vissa av dem, vet inte vilka dem är och vad dem exakt går men jag vet att de är estet vi talar om. Men gud vad dom är annorlunda, de har verkligen näsan i vädret och allt ska vara perfekt, de frågar om så självklara saker typ som att det ger stjärna i kanten hos läraren om man frågar.
De verkar inte så vana med att sitta i skolbänken!? Haha dom är säkert trevliga, men inte på min level helt enkelt... tolka hur ni vill väll.

nej men gossip har jag mycket av men jag slänger in ett tips. Filmer som man bara inte får missa:
Center Stage, Turn it up.
Step up 1
Step up 2
Take the lead
street star


Man finner så mycket inspiration i dessa filmer, sen finns det typ alltid en kille att bli kär i haha. Håller på att träna på ett steg från Center stage nu, svårt men jag ger mig inte!!!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0