Alla hjärtans dag, ensam eller partner?


Min favoritdag på året (kind of) kommer att snart att inträffa, det är så sjukt härligt med kärlek, visserligen tycker jag att man ska visa uppskattning alla dagar inte bara denna dag, men det är så underbart, alla går runt med ett leende på läpparna. Jag brukar alltid skicka hemliga beundrar brev till folk som jag tycker ser bra ut, dom vet inte vem jag är och det är inget mer än det jag vill liksom, jag hade blivit superglad om någon skrev typ "Hej du är oerhört söt, ha en bra allahjärtansdag" Man skulle ju dö av nyfikenhet :P Jag fick faktiskt sådana lappar på Athene, det roligaste var ändå när Julia Kvarnberg fick en ros av lillJocke, haha, stackars henne. Synd om Jocke att han inte kunde ta någon som i alla fall skulle kunna bli intresserad. ;)
Lite gossip där, haha.
På söndag då denna dag är så ska jag vara med min pojkvän/sambo/fästman såklart, hur mys som helst ska vi ha. Vet inte vad vi ska göra riktigt, han kommer hem ikväll så då får jag fråga honom haha ^^ Var i alla fall iväg och köpte en symbolisk sak till honom nu! :) Gulligt tycker då jag! Skriver inte det här, killen läser bloggen määän.
Vi ska även köpa nya ringar eftersom våra visade sig vara totally fejk, jag tänker fan inte gå runt med den, jag möglar ju ^^ Jag är inte så mycket för "Fake it till you make it"
Så här ser ringen jag ska ha, är den fin!
Elin, Lisette, you better comment this one, I need help.
Alla egentligen, jag vet inte vilka som läser, Emelie är du här?


Kommentarer
Postat av: sis din <3

Är här =) Den ser fin ut! Har ni kollat in real inne i stan än eller??

2010-02-13 @ 11:46:09
Postat av: Annabell

Ja jag har kollat in den och prövat :)

Den passar mig, hihi.

2010-02-13 @ 12:40:04
URL: http://annabelliz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0