Kattiga linser ska beställas

God kväll! :)
Crazy Lenses Cat Eye PAR Utan Styrka
Här är linserna som jag ska beställa till halloween, jag skall ju vara katt, kattigt va?? ;)

Ikväll har jag varit hemma en sväng och ducshat, hämtat lite saker och så... Sen har Emelie och jag handlat för veckan, kom hem till Idol precis, puh, det kan man ju bara inte missa! Love it.
Sen var det dags för andra avenyn och det har jag inte sett på typ ett år så det var ganska kul och se vad som hänt. Nu har Emelie och Martin gått och lagt sig och jag sitter här vaken och har ont i huvudet.
Pratade lite med Micke förut, stackarn har typ sovit kanske.. 8 timmar max sen han åkte hemifrån i söndags, och nej han är inte uppe och festar.. han jobbar! Det är mest jobbigt att prata med honom tycker jag, saknar ju honom mer då! Nu sitter jag och kollar igenom alla gamla bilder, hur kul som helst, dom bilderna är tagna från Maj i år så dem är ju inte så jätte gamla, men kul ändå. Väcker en massa minnen :)
Vissa hamnar ju såklart på Facebook :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0