En som jag

Nu ikväll när jag kikade in på bloggen (som jag vet att jag inte gjort på väldigt länge) blev jag så glad, för då var det en tjej som hade kommenterat min blogg, hon hade helt enkelt gjort reklam för sin blogg i min, man brukar bli förbannad på såna människor, men jag blev absolut inte det på den här tjejen.
Nej för jag blev tvärtom aldeles överlycklig av hennes reklam, för då hittade jag ju henne eller hur?
Hon heter Emma och är lika gammal som jag och även hon har reumatism!

Har läst hennes blogg nu, den är väldigt ny och det finns inte så mycket att läsa ännu, men hon beskriver på ett så bra sätt som möjligt hur det är att ha reumatism. Jag blev bara så faccinerad att hennes intresse är bowling..
visst jag är inte så insatt i hennes besvär men jag vet med mig själv att bowling är en av de mest påfrestande sporter, det tar så jäklarns mycket på handlederna. Lyckos henne om hon pallar med den smärtan.

Känns bra att läsa om en jämnårig med samma positiva inställning som jag själv har.
Man behöver inte vara en gnällspik bara för att man har en sjukdom.

Hennes blogg skall helt enkelt bara läsas :D

http://ebolmgren.blogg.se

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0