Arg på dig, man passar inte alls in i ditt egoistiska liv. Fuck you

Hej bloggen! :)
Nu är jag tillbaka på ön igen eller jag kom hem igår i och för sej men det var ju på natten ^^
Idag gick jag i skolan en snabbis, sen följde Elinor med mig till sjukgymnasten och efter det tjockade vi oss på MAX, mums. Gick en sväng på stan och sen åkte jag hem med två bussen där jag träffade Lina :)

Skulle egentligen ha varit i skolan till 15.15 men jag orkade inte, jag mår inte så bra nu, allt är upp och ner och jag oroar mig väldigt mycket nu, alla tror typ att man inte kan vara ledsen och orolig nu eftersom det ligger på is just nu, men jag tänker på det ständigt.. alltid.

Imorgon är det skola och jag kan säga att jag inte är så sugen på det eftersom vissa utnyttjande djävlar bara kan dra åt helvete rent ut sagt. Så mycket som jag har fått höra idag kunde jag verkligen inte tro. Tack för det.. SUBBA!
Märks det att jag är arg??

Ser fram emot imorgon bitti, min cigarett med Elin på morgonen, den är betydelsefull, för hon är betydelsefull<3
Men sen är det inte så mycket att se fram emot förutom torsdag dåra, när bebi kommer hem!!!

Nej skriver snart, ska hjälpa min sjukling till mamma lite.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0