Ledig idag, kan jag kalla mig ledig?

Första gången som blogg.se strular med mig, jag försökte komma in imorse men det gick ju som det gick.. suck.
God morgon förästen, nu är jag här :)
Idag vaknade jag upp i Vibble, tog mig in till Visby, dags för vattengympa, gud så kul det var, ett jobbigt program, skit bra musik, nej det kändes bra helt enkelt.
Idag finns det massor att göra på schemat, trots att jag är ledig...
Jag ska plugga lite, ska skriva färdigt projektplanen, sedan måste hela övervåningen städas, och damsugning på undervåningen skall göras igen. Om jag hinner ska jag även städa bilen och sedan är det dags att plugga lite till men då med Sofies hjälp, om den stackaren mår bättre!

Snart kommer en feting diss som ni får ta del av och gärna kommentera om ni tycker annorlunda.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0