Hemma från Milla

Svar till Frej:
Nej vårt skolfoto var inte så speciellt skoj, men jag tänker inte försvara min klass!

Nu är jag hemma hos Martin och Emelie efter en väldigt mysig kväll hos Milla, vi blev bjudna på tre sorters pajer, gott! Linus hade lyckats. Till det blev det ett glas vitt. Fy Fy, men vad fan... är ju ledig imorgon, right??
Har bara vattengympa på morgonen.
Nu skall vi se en rulle.. Jag ska ringa min älskling också!

Kul att så många tittade in idag.. trodde bara att det var min klass skulle kolla in men det gjorde resten av mina facebook kontakter också. Väldigt kul :) Stannar ni? Haha näe skulle inte tro det.
Får väl locka med någonting annat? ;)

Nej nu har filmen börjat.

God natt gott folk.

kisses

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0