Så skönt att vara "hemma"

HATA HATA SJUKHUS!
Okej fine det var mysigt igår när Elinor var där i hela fem timmar, hon hade egentligen inte tid med mer än en timme, tack gumman<3 Alltid kul att snacka skit och minnen med Elinor, när blev vi vänner egentligen? x)
Jennie gumman hann ju inte komma idag, jag fick ju åka hem x) Men vi kan träffas vid ett trevligare tillfälle! :D
Är ju hembjuden dit i helgen av mina donnor, får ärligt se om jag orkar, alla röker ju i min omgivning och det är det sämsta jag kan utsätta mig för just nu. Jag tvingar mig själv att sluta röka. Anna Olsson som rökt till och ifrån sen i sjuan skall sluta nu när hon går sista året på gymnasiet, hör och häpna.
Jag kommer bli en bitch, men jag sätter livet före rökningen och då får jag vara lite svidig ;)

nej nu måste jag vila.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0