Dissar er, för fan!


Jag tänker dissa er så hårt nu för jag är så besviken på er, hur kan ni få kalla er festkommite?
Vad håller ni på, gör ni någonting över huvud taget?
Ni måste ju helt ärligt vara den sämsta festkommiten någonsin!
Vad hände med insparken? Insparken som alla längtar efter och snackar om, vart tog den vägen? Den fina tredition som vi treor aldrig mer kommer få uppleva, den sket ni helt enkelt i!?
Sedan det här med treafester, HALLÅ? Vi går på höstlov om mindre än en vecka och ni har inte ens haft en fjuttig liten fest. Ärligt ni har inte gjort någonting, ni suger!
Visst är jag glad att det inte är några treafester eftersom jag ännu inte får gå på dem.. men dom som kan då, ska dom inte få partaja då?
Ni har liksom inte ens sålt treakorten ännu, vad fan håller ni på med?
Förstod ni inte att det är ett stort ansvar att sitta med i festkommiten? Har ni fått kalla fötter?
Stig då av från era platser och lämna plats och sådana som faktiskt kan få tummarna ur arslet.

Ni suger hårt, gör någonting eller vinka hejdå till äran på festkommitenstronen, aah jag är så arg på er.
Värdelöst!!!


Någon som håller med?




Kommentarer
Postat av: Sophie

Anna, dom sålde inte våra treakort förens i slutet av oktober i början utav november. Visst jag kan hålla med dig om att det är dåligt att dom inte kunde ha en inspark för er, de är riktigt dåligt. Huhu.. Hoppas att allting annars är bra med dig? :)

2009-10-14 @ 11:57:10
URL: http://sophiesjoberg.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0