Betala med sex, åk taxi

http://www.aftonbladet.se/webbtv/nyheter/200sek/article5955727.ab

Det här är ju sinnessjukt.
Ska man vara rädd för att åka taxi nu också?
Jag brukar ta taxi ibland när jag varit på någon fest och måste gå hem själv för att slippa just sådana här saker, är det då meningen att texichafförer ska hålla på så här?
Många föräldrar anser att det är tryggare att barnen tar en taxi hem, men så är det tydligen inte.
Nu menar jag ju inte på att alla taxichafförer är så!!!
Nej det här var helt enkelt bara helt sjukt.
Haha oh my god, slog mig precis att vissa tjejer tänker så här istället:
Fan vad bra, jag som aldrig har några pengar, då kan jag åka med stil ändå.. Huu vad hemskt, kan inte ens tänka på att vissa tänker så.
Mina Taxichafförer är alltid snälla i alla fall, dom brukar jämt bli så pratglada när jag är det. Haha.
Man kan väl säga så här.. Taxiresor brukar inte ske i nyktert tillstånd..


Kommentarer
Postat av: Sophie

Nej, så vi hade ju inte det :P Men äsch dom tar sakerna i sin takt.. Härligt att höra :) jora det är bara bra med mig :) Lite trött bara, men annars är allting bra :)

2009-10-14 @ 13:22:02
URL: http://sophiesjoberg.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0