Rosa moln, jag kan inte sluta tänka på dig.

Go kväll
Sitter i Vibble, är helt beroende av den här datorn, en egen skulle ha varit bra, får bli i lite senare skede.
Nu är klockan snart sex och då kommer hela familjen hit för att fira Emelie som fyller 22 år. Grattis igen!
Ska äta middag och lite :)
Sen drar jag in till stan, vet inte riktigt när bara...
Hoppas på runt åtta, halv nio.
Ska möta upp Pussy (Josefin Ström) Daniel och Jesper. Vi ska se film, skräckfilm.
Ska väl gå och hyra ihop om jag har förstått rätt, kallt att gå tillbaka till terra sen bara. Brr.

Sen blir det till att sova i Stenkumla, älsklingen kommer ju hem ikväll :D
Imorgon är det som sagt skridskor som gäller, eller tror det. Elin hörde aldrig av sig, så det blir kanske shopping istället!?
Till kvällen hoppas jag på fest, men vi får se, vi får sii.


Mitt foto för dagen på Facebook.
Sofie firar 17 år hemma i Fole.
På bilden:
?. Josefin. Lisette. Josefine. Elin. Jag är kallebakom.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0