min dag i förkortning

Hej idag igen, känns som jag orkar skriva igen :)
Idag var jag hemma igen, så mycket ork har jag inte ännu.
Men var hos doktorn idag, gjorde en massa tester med astman, nästa gång jag kommer dit blir det lite mer tester, sen massa snack om mina leder. Sen blir det även så att en analytiker kommer hem till oss i Fole och ska damsuga min säng, för att se om det finns något som inte är bra för mig i sängen, sjukt. Vill man ens veta? ;)

Efter lassis så åkte jag och mamma ner till stan och mötte upp syster, vi gick och åt på MAX, what else?
Sedan gick syster och jag på stan en sväng, jag hittade present till henne, Lisette och pappa.
Emelie fyller år på onsdag, Lisette om nån vecka och sedan är det fars dag på söndag. :)
Hoppas alla blir nöjda.
Efter det åkte vi hem till mormor och sa hejdå till kusinerna, lekte lite med dem och tog en fika.
Efter ett tag åkte vi hem till Fole och hämtade saker till mig, jag ska sova här i Vibble i natt!
Nu sitter vi båda och spelar spel, socialt? näe..
Men vi ska ta en prommenad och hyra film kanske
MYS HELT ENKELT!

Imorgon skall jag pallra mig till skolan, jag ser framförallt fram emot att träffa Josefin! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0