Snabbcheck!

Hej bloggen.
Vart har jag hållit hus? Ja det kan man fråga sig, inte här på bloggen i alla fall!
jag har haft fullt upp, har varit lite av en otursvecka för mig, först stal två fjortisar min låsta cykel utanför mormors lägenhet, jag var rasande och skulle hitta dem till varje pris, tjejerna var antingen lata eller väldigt skraja så de dumpade min cykel vid södervärn (mormor bor typ 3 kvarter ifrån) jag plockade hem den trots lagen att man inte får ta tillbaka någonting som någon stulit ifrån en, sjuk lag.
Sedan var det dags för att bli av med alkoholen, någon snodde mina alkoläsk som jag skulle ha när vi firade Josefins 18årsdag, jag hade som tur var råd att köpa en vinare istället, men ändå. Bu för den som tog mina bacardi breezer.

I förrgår var det sävefest, det var jättekul, jag dansade hela kvällen, det rann svett, mindre mysigt men det var så grymt kul, fick ta hand om söta vän som var så sjukt ledsen, Jenny<3 Vi känner typ inte varandra men jag blev så oerhört ledsen av att se henne ledsen, jag tror vi är själsfränder eller någonting, nånting är det med oss.
Vi tappade bort Amandas mobil men den är funnen som tur var, tack den snälla som lämnade in den i garderoben på HP5.

Vad har mer hänt? Träningar inför modevisningen har börjat, kul men väldigt pirrigt. Byta om bland både killar och tjejer som man inte känner? creapy! Missa inte modevisningen nästa vecka!!!!! :D Det kommer rocka!

Ikväll blir det fest här i fole! Sen imorgon middag hos min bästa vän Elin<3 Skall bli trevligt.
Jag ska snart ner till Sofie, hon jobbar och behöver lite sällskap! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0