Modellande är underbart

Ujuj vilken hektisk dag det var idag då.
Det var idag det var som mest att göra på hela veckan eller det kanske blir morgondagen? Jag vet ínte men jag hoppas inte att det blir så för jag är verkligen helt slut nu.
Dagen började med försovning, ovanligt? Nej!
När jag kom till skolan fick jag och Malin springa ner till den öppna förskolan vid Domkyrkan för att intervjua personalen där, Josefin var redan där. Klockan tio tittar jag på mobilen, fem sms och sju missade samtal, shit jag glömde genrepet, får tag på Ida, hon kommer och hämtar mig, jag rent ut sagt springer min väg för att möte upp henne samtidigt som jag ringer och får liv i Amanda och Jennie som båda bestämt sig för att få en skönhetssömn INTE RÄTT DAG FÖR DET ERA JÄVLAR, sen har hela dagen mest handlat om det, att leva som en modell, stressigt schema, stinkande trånga ombyteslokaler, skräpmat, styling och ombyte bland en massa okända tjejer och killar, dessutom snygga killar som gillar att titta när man står i trosor och bh. Det har varit en underbar dag måste jag säga.
Vi hade uppvisning klockan 18.00 i Aulan och det gick bra, alla var superduktiga och jag älskar denna kick som man får av att gå fram där med vetskapen av att alla tittar på just mig, haha yes im a real diva.

Imorgon är det vattengympa, sedan är det rep hela dagen fram tills klockan ett då det är showtime igen, sen har jag en underbar dag framför mig hoppas jag, nej oups jag döda en spindel idag, det blir regn. Sorry bitches! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0