En rolig kväll med blandat folk

Hej bloggen sitter hemma hos Mattias på högklint och jag gör något väldigt konstigt just nu sitter och skriver på den stora bildskärmen (tv:n) lite läskigt faktiskt men det funkar.
Igår umgicks jag mycket med Amanda, vi gick på stan och jag fick tag på ett par jeansleggins som jag inte kunde låta bli, dom är från sensious Sally, skillnaden med dem är att dom är lite mer utsvängda där nere så dom ser inte ut som alla andra, sen diggar jag ju färgen också!
Vi köpte upp oss på en och en halv liter vin var igår och drack lite smått hemma hos Amanda och Malin, själv fortsatte jag hem till Sofie N tillsammans med syster, där var också Annika, vi såg på skräckfilmen barnhemmet som var väldigt bra, jag har sett den innan men den var bra ändå. Runt halv elva någonting åkte vi ut till barnhemmet för att se om vi fick se något, det var väl inga uppenbara spöken men bara att vara där var sjukt läskigt, obeskrivligt. Det som hände var att rutorna immade igen sjukligt fort, det var vi beredda på så vi kollade ännu innan om de var igenimmade, men det var dem inte så mycket, när vi körde förbi grindsstolpen kunde vi knappt se någonting, det kom så plötsligt.
Nej det var verkligen sjukt läskigt och man blev liksom deppig när man kom dit, det har tydligen hänt något förskräckligt där ute, mer om det i nästa inlägg. Ska söka fakta nu.
Efter det åkte jag hit till Högklint till Mattias, and here I am!

Hörs senare!
Annabell*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0