Åhlens nya saker


Jag är bara för kär i allt som finns på åhlens, idag får leta mig in till Åhlens och titta om dessa sötsaker finns i butik!
Min kära vän Sofie skall nämligen köpa present och julklapp i efterskott till mig nu, sent kan man tycka men hon har glömt bort det och jag är för töntig för att säga någonting. Så efter skolan blir det en stadsrunda precis som igår.

Igår köpte jag en hel del presenter till folk, alla mina vänner tycks fylla år nu och är det något jag älskar så är det i alla fall presenter, så jag har köpt till tre vänner nu, det återstår bara två, Sofie B fyller sjutton och Sofie N skall ha studentmottagning, det är ett tag kvar men jag tänkte börja med det!

Tillbaka till pluggandet nu då, skall slå en pling till min vackraste pärla först, syster!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0