Prommenad, Filmkväll, Tofta, PARTY!

Heej :) Nu sitter jag hemma hos Lisette igen! ;)
Igår var det kubbträning, gick väl så bra, sen hade jag och Sofie ett snack om allting, bland det jobbigaste jag gjort i mitt liv faktiskt! Får se hur det blir...
Sen drog jag och syster in på donken och åt, mums, då kom Micke dit, efter det åkte jag och Micke runt lite, gick sedan och satte oss på strandprommenaden i typ två timmar, kollade på båtar, snackade och suckade över att sommaren var över. Sen drog vi hem till mig och såg film (i Fole) självklart såg vi I TAKET LYSER STJÄRNORNA :D min favorit som jag ser varje natt jag sover hemma, så det blir i alla fall en gång i veckan!
Vi somnade runt halv fem :P
Vaknade vid halv tolv eller något? packade i ordning och drog in till stan, vi var hemma hos honom så jag fick hälsa på familjen, scarry shit :P Sen hämtade vi upp kära Lisette och drog till Tofta.
Där har vi legat några timmar nu, härligt! Körde ordleken och trampa trampbåt bland annat !
Nu skall jag snart hoppa in i ducshen och bli av med allt saltvatten och släke, men först en cigg.
Ikväll blir det partaj med grabbarna och Lisette såklart :)

PussY

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0