Måndagen den 6 juli

Igår var den Elins födelsedag, jag vaknade med en chock klockan halv två typ. Då gjorde jag mig i ordning och skyndade ner på stan, väl där försökte jag hitta present till Elin och det gjorde jag :)
Satte mig på bussen till slite tio i tre, Carro ringde och snackade lite skit, i Bro steg Sofie på och vi snackade lite mer om killar och sådant. Haha. What else?
Väl framme i Slite så fick vi mat hemma hos Elin efter att hon hade öppnat sina presenter, tror hon blev glad :)
God mat och gott sällskap må jag säga, Sofie åkte hem och jag och Elin väntade på hennes kusiner, vi tog bussen in vid tjugo i nio, vi drog hem till min mormor, sedan kom Amanda också :) Vi drack och lite sånt, sen kom Johan och Brunk, vi drog ner lite på stan, sen hem igen, Elin drog till Dennis, Amanda drog hem till sig klockan fem typ? Hon skulle jobba.
jag drog hem till mig.
Underbar dag med underbara människor, jag älskar mina vänner :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0