Treafesten, glittret kommer aldrig försvinna

Gårdagen var superkul : )
Jag var hemma hos Amanda och Malin där även Josefin var :) Vi drack, hade kul och spelade lite spel.
Sen drog vi ner mot olearys, jag kom in :D
Där inne var det crazy, saker gick sönder, det var verkligen packat.
Men jag hade kul, jag dansade med massor av trevligt folk, Micka och dom :)
Ramlade omkull hela tiden haha, massa glas på golvet.
Jag fick även dansa med födelsedagsbarnet!! Grattis igen.
Sen vid elvatiden stängde olearys och då drog vi mot hamnplan, där försökte jag inte komma in, jag stod i kö men sket i det när jag väl kom fram, gick med Andreas Ö istället!
Åkte hem och sov.

Idag mår jag som jag förtjänar, haha.
Sitter i skolan nu och pluggar för fullt, har en stor redovisning på fredag.
Senare ska jag hem och plugga teori.
Den här dagen är fullspäckad, verkligen, hur ska jag hinna? Suck. ;)

Dock skönt att ha massor att göra för då slipper jag tänka så mycket på min älskling, I miss him<3
Men snart kommer han hem och då ska vi julbaka och ha det mys, vi ska även plocka vitmossa, vi är lite sent ute där känner jag men bättre sen än aldrig, right? ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0