Lite allmänt :)

Micke kom hem i fredags, wiie :)
Var först med Emelie och Martin en sväng.
Vi var lite här och var.
Sen åkte jag och Emelie in till Åsa för en Idolkväll. Erik gick vidare, jag var oerhört nervös och svor på att jag skulle skita i finalen om Erik inte gick vidare, nu gjorde han det, så på förfesten på fredag blir det idol ;)
Men bara i bakrunden!

Idag är jag hemma från skolan, har pluggat körteori exakt hela dagen så nu börjar jag bli lite slut.
Ska snart tillbaka till pluggandet men jag saknade bloggen lite.
Har även haft ett litet avbrott då jag åkte till stan för att ha körlektion, sen är jag ju även ute och röker lite då och då, men det gör jag bara för att ha hälsan i behåll, Joking ;) Nej men jag måste få nikko ibland jag med...
Ska snart ut igen, varje gång jag går ut så pratar jag med någon.
Första rökningen - Mikaela
Andra rökningen - Syster Emelie
Tredje rökningen - (som kommer nu) Micke

Haha se, rökning är socialt ;)
Nog om den dumma saken.

Idag är det bara fyra dagar kvar tills jag fyller 18 år, helt sick if you asks me... ^^
Lägger in en bild då min kära vän Lisette fyllde 18 för mer än en månad sen nu.. Det var hennes bästa vänner som hade överraskningsfest för henne och hon var så lycklig då, visst är hon söt? Skubbi är nog hennes riktiga namn trots allt. Lisette Nilsen = Skubbi<3

Skubbi till vänster, Jennie i mitten och jag till höger!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0