Körteori up in my ass

Oj vad jag kämpar på med körteorin, jag har kört en hel del prov varje dag nu och jag tror att det börjar lossna även för den mest trögtänkte. :)
Sitter med det hela tiden så jag har inte tid med så mycket annat, därför har bloggen fått blivit lidande, tyvärr.
Men hallå jag ska ju ta körkort :D
Bara för att jag skrev det nu så blev jag taggad till att göra ett prov till, jajemen så får det bli!

Idag var första skoldagen för mig den här veckan, jag har varit sjuk...
Det var en lugn dag, det enda nyttiga jag gjorde i stort sätt var att gå till solbergaskolan med min projektgrupp och dela ut våra frågeformulärer, det gick väldigt bra.
Sen drog vi till donken där jag åt ementalhjärtan (stavning?) Har du inte smakat så gör det!!! Det är typ det enda som är gott på donken enligt mig! Men avstå om du inte gillar ost ;) För ementalhjärtan är friterad ementalost i form av hjärtan, haha ;)
Efter en snabbis där så skyndade jag mig till bussen, till min stora förvåning så var även Sofie med den bussen så vi satt och lyssnade på min mp3 som jag inte använt sen i nian ungefär, nostalgi. Det slöt med att jag satt och berättade en massa historier kring låtarna, jag har en till varje låt...

Åh nu fick jag en idé, ska fixa med den nu. Snart kommer det upp en massa bilder som hör ihop med låtar, ni ska få följa med på min nostalgitripp.. hihi.
Hinner plugga sen ju ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0