Hissar/Dissar



Födelsedagar
Det kommer alltid vara något speciellt med födelsedagar, alla som fyller år har en speciell glimt i ögat, det är skönt att det finns en dag om året då man verkligen känner att det är en ens egen dag.

Julpyssel/julbak
Det går inte att förneka, det är bara för mysigt. Idag ska jag hem och baka pepparkakor med mamma och i helgen ska jag och Micke också baka om vi hinner, har jag bestämt. Det är socialt, mysigt och alltid ett plus om man kan norpa åt sig lite av den goda degen!

Rea
Rea är väl alltid härligt? Man kan hitta fina saker till ett vettigt pris.
Snart är det dags för mellandagsrea och jag längtar faktiskt, jag ska ta det lite lugnt med shoppandet, det enda jag letar efter är några partyklänningar inför alla fester som är där omkring jul, ett par sköna mjukisbyxor eller två (köper alltid ett par nya varje år) Jag ska ju shoppa i Thailand. Där kan vi ju också snacka rea, den kan jag inte säga så mycket om för den vet jag inte mkt om.
Nu när vi var uppe i stlm så hittade min kompis en ursnygg jacka på rea, den blev så mycket mer värd att köpa då priset var reducerat.


No money
Det är aldrig kul när pengarna sinar, ALDRIG. Inte för någon.
Man tappar kontrollen då..
Allt socialt kostar pengar och har man inga pengar så blir man ju osocial!?
Nej jag gillar inte att inte ha pengar, jag vill ju shoppa, jag vill dricka massa alkohol, jag vill göra massor. Haha.

Skolstress
Det är aldrig härligt med skolstress, en massa inlämningar som skall göras, jag stressar bara jag tänker på allt som jag måste göra, men som sagt det måste göras någon dag.. någon gång.

Körkortsboken
Den är ju så sjukt tråkig, hur ska jag kunna lära mig något om jag bara somnar så fort jag öppnar boken?
Inte okej!  Tacka vet jag proven.
Nej jag måste helt enkelt ta tag i allt det där, det börjar närma sig. Men jag tycker ändå att boken skulle kunna vara liiite roligare. Skriv en ny!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0