Ons

god kväll mina damer och herrar!
Idag gick jag i skolan igen, skönt att vara där, så kul med vännerna och tiden går fortare.
Idag hade jag historia, psykosocialt arbete och projekt arbete, allt flöt på bra måste jag ta och säga.
Snart är det jullov, det slår jag vad om :)

Sen fick vi reda på att vi kanske ska åka med klassen till sthlm i höst, glad överraskning, alltid kul med en en tripp till fastalandet, då kommer vi kanske bo på vandrarhem eller så får jag vi hitta eget hem och då bor jag på skandic med Micke istället. :)

Efter skolan var jag med Jesper en stund, eller vi hann inte vara så mycket själva, utan vi gick till Märtas och träffade Tom och Kalle och deras vänner, det var trevligt, mycket skratt! Sen drog jag och mötte upp syster, vi kollade runt lite.
Sen bestämde vi oss för att vara duktiga så vi mötte upp Milla på Ica Maxi sedan handlade vi allt till kräftskivan, så nu är även det klart, så nu kan den där jädra festen vara tycker jag, haha.
Grymt kul ska det bli!
Kvittot var inte lika kul, haha men det är smällar man får ta!

Ikväll ska jag nog bara mysa framför tv:n med päronen, kolla internet och kanske blogga lite till...
Får se :)

peewee<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0