Sover bara

Hej igen, jag har inte lyckats med någonting idag som jag tänkte, bilen sitter ännu fast...
Jag har sovit hela dagen, det har Turbo med, han ligger här brevid nu, han kommer ju typ få damp ikväll för att han har så mycket energi att göra av med, eller?
Han är såå söt :)
Pratade med Micke, han kommer hem imorgonbitti, han sitter fast ute i skogen någonstans i sthlm, eller alla som han jobbar med sitter fast, de sitter fast med lastbilar på rad, Micke var inte så glad, någon hade till och med sagt upp sig, men det får inte Micke göra, inte nu, finns ju inga jobb här hemma och han kan ju inte gå runt här, då har vi ju inga pengar.

Jag har hunnit med att shoppa idag ^^ Jag köpte en månads Fun Pass så att jag kan spela mina favoritspel hur länge jag vill utan att köpa själva spelen :) Skitkul, tack älskling<3

Har inte ätit något idag, ska nog göra det nu.
Vi hörs senare!
Blogg u later som Paow skrev :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0