Lite bilder, som jag lovade

Heej bloggen, äntligen fick jag komma in på internet, har inte gått tidigare här i Fole, men nu är jag inne.
Har fikat med mamma och Emelie sedan blev det mat med hela familjen, nu har pappa åkt till jobbet och Emelie ska åka hem till Vibble, jag blir kvar med mamma en stund, kul att umgås lite med henne själv, sen blir det nog för mig att dra hemåt också.
Idag skaffade jag en internetbank, jag fixade ut alla pengar som jag har lånat -14500kr på en och samma dag, inte kul! Sen blev Emelie klar med sin uppgift som hon ville ha hjälp med, skönt för henne dont you think!? :D

Nej nu ska ni få lite bilder, har några från Thailand...

Jag ser ut som att jag blivit slickad av en katt, men här sitter vi i alla fall på club one, tar en drink och pratar med en skotte typ, eller Micke gjorde det. Bartendern tar kort på oss.


Jag och Micke sitter på ballkongen och dricker och har det bra :)

Jag lekte lite med emelie och martins kisse Guz idag, fick in en cool bild på honom.
Supersöta superGuz.<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0