Jag skriver av mig till er

Vem fan läser min blogg? Jag som är så tråkig :P Haha nej men kul och ha er här, nu tänkte jag skriva lite så att ni inte suckar när ni kommer in och ser samma inlägg högst upp dag in och dag ut, eller det kanske ni inte gör? Ni kanske rent ut av skrattar åt att jag är så tråkig? Well , i såna fall så skrattar jag med er.

Fick höra lite gossip idag, det är ju oftast kul men inte den här gången, Sofie min kära vän har brutit revbenet, ucsh och fy säger jag bara! Ni som känner mig vet att jag råkade "supa av mitt" i somras hemma hos Rasmus, satte mig tillbaka i soffan och kudden var borta så det sa bara knak och brak så var det av, det gjorde svinont, det blev två nycktra veckor (vilket var bra för då gick jag i sommarskola och hann även vila upp mig inför skolstarten) men dock så var jag väldigt drogad, jag kräktes för att jag var så hög på morfin, bläää.
Det var när jag träffade Micke och vi sov i en lastbil med 80säng (vikingen som ni kommer få höra mer om denna sommar kan jag lova) Det var inte skönt, jag visste ju inte att det var av! :P
Så jag vet hur det känns, hoppas hon tål alla tabletter stackarn!

Fick jag höra något mer Gossip... Freja var tydligen lack på mig i lördags men det sa hon själv :P Bara för hon var packad och jag sa till henne och skärpa sig, det var konstigt att se henne så full, det har hon inte varit på länge och själv jobbade man och var nykter som en jag vet inte vad. :P

Började en ny kurs i skolan idag, småföretagande, ska starta ett företag med Therese och Frida, vi har skapat ett märke med kläder för oss kortare tjejer, det heter MiniYou och vi skall starta en blogg och kolla folks intresse, berättar mer när vi börjar bli lite mer kloka på det hela, kommer i alla fall vara kläder för 152cm-165cm korta tjejer, sen blir det skor i storlekarna 33-37. Spännande va? :D

Var det något mer?
Nej tror inte det för stunden, nu ska jag se Gossip Girl, äta popcorn och dricka coca cola. Mår illa, har spytt..
Tias kanske tittar förbi, man får umgås med grannarna liksom!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0