äntligen

Heej bloggen, fan jag har försökt att komma in nu i flera timmar, äntligen gick det!
Sitter här hemma i soffan, är helt slut och jag har inte gjort någonting typ, det enda jag gjort är att vara ute och försöka förflytta bilen, men den är fast :P Emelie kom iväg i alla fall, jag och min svärmor fick knuffa på.
Det är riktigt snökaos här, jag kommer ingenstans, tur att jag var sjuk idag då, hade ju ändå inte kommit in till skolan, så nu gör det ju inte så mycket.
Spelar lite spel på datorn, ska snart plugga lite sen ska jag försöka sova, men innan det vill jag att min pojke ringer, hoppas han gör det! :) Han ska förhoppningsvis komma hem idag, men man vet aldrig, det är ju dåligt väder i hela sverige.

Jag hade verkligen inte så mycket att skriva,
ikväll är det sävefest på Gute, hoppas ni får kul alla som ska dit, själv känner jag mig lite för gammal, det är roligare med treafesterna, det är ännu nytt för mig, plus att man kan köpa alkohol i baren ^^
Hoppas jag är friskare imorgon, då firar jag och Micke ett halvår tillsammans, snart har vi varit förlovade i en månad också, det ska vi nog fira med nya ringar, våra var inge bra, det var en chansning att köpa dem i Thailand och det visade sig att dem inte är riktigt äkta, så det blir nya med gravering :)
Vill inte gravera en oäkta!!!


Nej spejle lite spel nu, sen ska jag skriva något klokt här i bloggen, vad kan det vara!? :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0