Svarar

Vi skall ta upp det här med mina arga inlägg som folk tar åt sig av!
För ett tag sen skrev jag ett jätte argt inlägg här i bloggen, det kom verkligen från hjärtat.
Många i min närhet har tagit åt sig eller antagit vem det handlar om, sen när jag sagt att det inte handlar om dem så blir de helt plötsligt sura? Jag fattar inte.
Dom blir typ sura för att jag gjort dem nervösa... Vad fan har du gjort för fel då? Ja för du måste ju ha gjort något för annars hade du inte känt dig träffad??!
Tänk till mina kära vänner.

Nu kommer folk känna sig träffade igen ;)
Några jag aldrig kommer att skriva om här i bloggen, alltså om vi är ovänner.
Är min pojkvän Micke, Min syster Emelie och min extrasyster och bästa vän Elin <3
Never att jag skulle lämna ut sådant här i bloggen, bråkar jag med någon av dem så raserar mitt liv, verkligen! Och det vill jag inte berätta för er.. andra saker som gör att mitt liv raserar berättar jag ibland, vilket jag antagligen kommer att göra snart. Snart handlar kanske min blogg om en flicka som har sin pappa i finkan. Well nog om det, back to the track.

I alla fall, det finns en tjej som stod mig väldigt nära förut, jag ansåg att vi var väldigt bra vänner i alla fall, men tydligen inte hon. Hon utnyttjade mig rent ut sagt, nu passar jag inte längre för jag har ingenting bra att erbjuda på samma sätt längre. Redan i somras började hon med att inte svara i telefon eller ibland blev jag antagligen klickad. Mina sms fanns bara i utkorgen och de kom aldrig några till Inkorgen från henne. Vänner?
Jag känner mig nedvärderad av henne, mina närmaste vänner vet vad det här handlar om. Jag skriver inte detta för att hänga ut någon utan jag skriver det för att jag skriver exakt vad jag vill i min blogg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0