Still awake?

Någon som ännu är vaken?
Jo det är det för kollade statistiken, några har redan varit inne och läst på min blogg :)
Jag kan inte sova.. eller jag har inte försökt, men jag tycker det är så kul att sitta vid datorn!
Imorgon skall jag ringa doktorn så fort jag vaknar, det är inte meningen att man skall vara sjuk varannan vecka heller. Så allt det där ska kollas upp. Imorgon kommer jag inte att ha tillgång till dator förens på eftermiddagen eller någonting åt det hållet. Syster ska ha med sig datorn i skolan tyvärr.
Lite trist, kommer sakna min blogg.
Men då kan jag ju fundera ut någonting vettigt att skriva tills det att jag får sitta vid en igen. Brukar faktiskt skriva för hand ibland och sedan lägga in det!

Nej nu ska jag spela spel. Använder mig av mitt Funpass ;)

Kisses

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0