Snabb bloggning i pausen

Hej hej tillbaka igen.
Nu måste vi ju heja på Li, Gotlänningen som är med i Idol, jag såg henne en liten snabbis, hon satt och samtalade med någon där, hoppas verkligen att det går bra! :)

Efter Idol ska jag prata med min pojke, vi har redan pratat två gånger idag men vi kan alltid prata om någonting. Idag är det tisdag.. det betyder att jag ännu ska vänta hela onsdagen och sedan så kommer han hem, men onsdagen är ganska fullspäckad så då kommer det nog gå fort.
Torsdagen måste jag ju också vänta men på torsdagar finner jag ett lugn, för då vet jag ju att han kommer hem :)

Hade ett långt samtal med Jennie idag, det behövdes verkligen, hur trevligt som helst, det var väl kanske meningen att vi skulle prata en snabbis för jag behövde uppdatera henne på saker och ting.. men det slöt med att vi pratade om allt och ingenting i hela 40 minuter, så länge har vi aldrig pratat i telefon :P
Men sen är det ju så att vi kommer varandra allt mer nära! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0