Plugghästen här?

hej bloggen!
Sitter i skolan nu, jag är den enda som är här, haha pluggis? :P
Nej men vi har hemstudier idag men jag hade ingen annan buss att välja på, så nu sitter jag här, pluggar jag? HELL NO!
Vid tolv hoppas jag i alla fall på att min grupp dyker upp så att jag kan få lite gjort idag i alla fall.
Imorgon kommer Micke hem, som jag längtar efter honom<3
Det här har nog ändå varit den jobbigaste veckan hittills som han varit borta, även fast han var borta mycket längre för ett tag sedan så är det här värst, hela jag skriker efter hans närhet just nu, inte alls kul,but im hanging in there you know.

Idag går jag till halv fyra med det tänkte jag trixa lite med för jag vill vara med min Elin lite, sen drar jag ner till mamma en stund senare, jag och pappa skulle nog dit vid femtiden idag, min stackars mamma som inte alls mår bra just nu, hon får bara en massa äcklig mat, och hon kan inte sova.
Det där med sjukhusmaten är något som jag skall ta tag i idag, skall skriva en insändare till tidningen, man skall fan inte få KALVSYLTA på ett sjukhus när man mår dåligt, vem fan äter det liksom??
Nej det får nog bli så att jag får laga mat åt henne ikväll och ta med in, inte för att jag är bra på att laga mat men allt måste ju vara bättre än det dem har har att erbjuda. Nej nu blev jag sur.

Nej nu skall jag kolla runt lite här på internet, good I love internet.
Ikväll skall jag försöka blogga lite till! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0