Personalfest, motorstopp, mössutprovning, Vibble,

Tokigt roligt på personalfesten måste jag ta och säga!
Förfest först hos Freja med alla under arton, sen drog vi hem till Adde där vi snackade lite med folk och så sen drog vi ner till olearys där vi fick fördrink och popcorn till att börja med.
Sedan blev det nachobuffe följt med prisutdelning och jag fick min ettårspin! :D
Andreas fick pris för bästa säljare, det är min bästispöjk det<3
Sen sjöng vi kareoke och så, dansade och drack, vi som var under arton fick självklart inte dricka...
Jag drog hem typ halv två eller något, då var det många som drog på efterfest men jag åkte hem till min pojke och deckade istället!
På måndagen (igår) så var jag med på dansen i skolan men fick så ont i benen så jag åkte hem till stenkumla istället. Jag och Micke såg film sen åkte vi lite millitärbil, en sån där som välter, riktig terrängåkning, upp på kullar och så, man kör typ som en dåre, askul. Sen lyckades jag inte så bra, jag fick motorstopp och batterit var slut, så vi fick gå hem typ 3km om inte mer, det tog sin tid och jag hade ju redan ont i mina ben.. haha, men det var ganska kul ändå :)
Väl hemma så såg vi film igen.

Micke har blivit chef också :D

Idag har jag varit i skolan, tagit spexfoto, provat mössa (student) sen kom syster och hämta mig, så nu är jag i Vibble som vanligt. Imorgon är jag ledig :) Sen så är det ju så att nu skall vi in och ta ut medicin till mig, jag har ett virus så det ska jag bli av med nu. Sen ska vi beställa min mössa också!!! :D

sen ikväll skall jag vara med Mickis<3

Mina sista ord för den här gången.... JAG ÄLSKAR ELIN

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0