No no no,

Hej igen!
Nu är jag äntligen inne på bloggen igen, har faktiskt saknat den!
Igår hann jag inte för då gick jag på stan med Elin, vi fikade och hade det mys, ingen av oss mådde särskillt så det var väldigt lugnt, det jobbiga med att gå på stan med Elin är att vi har ungefär samma smak, så det slöt med att vi köpte likadana overknees, haha. Hopplöst.
Efter det åkte jag hem med bussen, och på bussen får jag världens näsblod, det seriöst forsade ur snoken på mig, inte så mysigt, tur att det finns snälla människor på bussen som hjälper en när det behövs, tack till er!
Hade inte hunnit vara hemma länge alls när pappa kom hem, vi åt lite, jag fixade lite på rummet och sedan åkte vi in och hälsade på mamma, där satt vi i någon timme och snackade med henne och försökte roa sjuklingen.
Sen åkte vi hem, jag tog en välbehövlig ducsh och fixade lite tills idag (hade en massa planer)
Sen pratade jag ju självklart med min pöjk :)
Senare fick jag näsblod IGEN och hjärtklappningen som jag haft ett tag blev ännu mer påtaglig, så jag ringde till sjukan, men det hände ju inte så mycket där. Så jag somnade istället.
Sen fick jag ringa imorse till vårdcentralen och fick då en tid vid elva, snälla syster kom och skjutsade mig och så, vi handlade lite efter och sen åkte jag hem, nu väntar jag på provsvaren.
Nu ikväll har jag fixat lite här hemma eftersom att mamma inte orkar, gått ut med sopor och så, inte jättekul men det är sånt som ska göras, tänk sen när Micke får sitt hus, ska jag bli husmor då eller?? HELL NO! ;)

Så jag mår inte så bra, och inte nog med det så kommer inte min babe hem ikväll, det är så mycket att göra så han kommer inte förän imorgon. aah min hjärta slits sönder<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0