Nattblogg

Någon mer som ännu är vaken?
Jag kan inte sova för huvudet bara bultar, och sen fastnade jag lite här på bloggen, gjorde en väldigt mörk design nu, skall be någon kär vän att göra en fin blogg till mig, för själv så suger jag på det!
Men för stunden får det vara så här, svart och lila.. precis vad jag har på mig just nu faktiskt.
Svarta jeansleggins - Gina tricot.
Lila stickad kofta - Vero Moda.
Sammanträffande? Kanske!

Nu ska jag lägga mig ner och läsa veckorevyn och försöka sova lite så min kropp orkar med alla baciller. Imorgon skall jag ju som skrivet tidigare vara hemma, då ska jag spela spel (skall tipsa er om min nya drog) jag skall nätshoppa lite (om jag hittar något jag gillar) sen ska jag blogga lite allmänt.

Ska skicka iväg ett god natt sms till min pöjk nu, så jag säger god natt till er med alla där ute som tydligen också är nattugglor ikväll!

kisses<3

Kommentarer
Postat av: Elsa

Svar: Så synd da... Vad kul att du har börjat blogga nu da:D

Tack:D

Vad ska du göra idag da??

2009-09-29 @ 15:29:53
URL: http://elsacissi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0