Me and My horse 2

Hej bloggen, mår rent ut sagt skit idag, hur mår ni?
Idag stannade jag som planerat hemma från skolan, lite tråkigt men jag kände att gå till skolan så här är ren tortyr! Så jag stannade hemma jag x)
Har mest kollat runt lite här i bloggvärlden idag, hade ju en massa stora planer på vad jag skulle göra idag men jag orkar faktiskt inte det.
Min mamma är nu på väg in för operation igen, tredje gången, känns väldigt oroligt nu, hon har vätska i hela buken, hoppas att dom lyckas den här gången.. Vad gör man om ett sår inte läker?

Emelie ringde nyss och berättade att hon skulle skjutsa in mamma och sen skulle hon komma hem hit till lilla mig. Jag ska plugga Historia idag, men har inte boken med mig.. synd x)
Nu ska jag ta mig något att äta sen ska jag spela Me and my horse 2 - Mitt nya favoritspel, hur värdelöst som helst men även hur kul som helst, det är ett xbox spel som jag spelar när jag hälsar på i Vibble.

Hoppas den här dagen går fort och att jag kan bli frisk, snart kommer pojken hem, eller?
På torsdag natt kommer han, känns som en evighet, som vanligt.

Kommentarer
Postat av: Elsa

Svar: Jobbigt att vara sjuk... Jg ska inte göra något... Eller kanske typ se idol:D

Följer du idol??

2009-09-29 @ 18:23:28
URL: http://elsacissi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0