Jag och pojken


slänger in en bild på mig och pojken, verkar som jag fått många nya läsare som inte vet vem han är här i bloggen så här får ni i alla fall se honom, och som det kanske framgår sen tidigare så är han underbar x)
Inte den bästa bilden.. eller jo förästen för det är faktiskt den enda som finns på oss.
Jag som alltid har kameran i högsta hugg.. konstigt.
Här är vi i alla fall inte tillsammans ännu, här har han och Sofie ännu inte gett upp varandra, men det var den här kvällen som vi sa till varandra att vi gillade varandra och han bestämde sig efter mycket tjafs med Sofie att jag var den han ville ha *lucky me*
Väldigt invecklad historia, men vem sa att kärleken är enkel? NEJ JUST DET ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0